پنجره آفتاب
پنجره دوجداره آفتاب

قيمت پنجره كشويي

قيمت پنجره كشويي با توجه به ساختار و نوع عملكرد آن به يكي از پرطرفدارترين انواع پنجره در ميان مصرف كنندگان و سازندگان تبديل شده است.

دانستن قيمت پنجره كشويي براي افراد داراي اهميت فراواني است و با توجه به نوع آن بسته به اينكه پنجره UPVC باشد يا آلومينيومي ترمال بريك و همچنين نوع يراق آلات و عملكرد بازشوي آن متفاوت است.

براي نصب پنجره ريلي با توجه به تحمل وزن بالاي غلطك هاي آن، بهتر است براي روان بودن بازشو ها و طول عمر يراق آلات، حتما از يراق آلات استاندارد و با كيفيت استفاده شود.

قيمت پنجره كشويي بر اساس گالوانيزه داخلي به ضخامت ۱/۵ و لاستيك مناسب محاسبه مي شود و در صورت استفاده از يراق آلات برندهاي معتبر به قيمت ها اضافه مي شود.

 پنجره كشويي يا ريلي

پنجره كشويي با توجه به ساختار آن، ابعاد بسيار بزرگ ندارد، تا عرض ۳ متر و ارتفاع ۲.۲۰ حداكثر مناسب است و نبايد از اين ابعاد بزرگ تر باشد.

پنجره كشويي آلومينيومي از ديگر انواع پنجره دوجداره است و به سليقه و ابعاد پنجره دوجداره و سبك معماري خانه بستگي دارد كه بسياري از افراد جنس آلومينيوم را ترجيح مي دهند به UPVC يا بالعكس.

براي كاهش لرزش و مقاومت در برابر فشار وارد شده از طرف باد، در بعضي موارد حتما بايد از پروفيل آلومينيوم استفاده شود، پنجره ريلي مدل آلومينيوم با ابعاد حداكثر تا ارتفاع ۲.۴۰ و عرض ۳ متر مناسب است.

پنجره دوجداره كشويي با توجه به سهولت در باز و بسته شدن و نگرفتن فضا در هنگام باز شدن، پنجره مناسبي است و مكانيزم حركت آن با توجه به قطعات يراق آلاتش شكل مي گيرد.

يراق آلات روي پروفيل پنجره كشويي متصل و موجب جا به جايي لنگه روي پروفيل مي شود، يراق آلات پنجره ريلي شامل اسپانيوليت، غلطك كشويي قابل تنظيم، زاماك كشويي، قطعه مركزي و دستگيره پنجره ريلي دوجداره است.

پنجره كشويي UPVC

پنجره دوجداره ريلي يكي از مدل ‌هاي پنجره UPVC است كه طرفداران زيادي دارد و بسيار محبوب است و در فضاهاي مختلفي قابل نصب است.

پنجره‌ ريلي، عملكردي شبيه به پنجره‌هاي دولنگه دارند، با اين تفاوت كه به جاي حركت عمودي، به صورت افقي حركت مي‌ كنند.

نصب و تغيير پنجره دوجداره كشويي UPVC در هر نوع ساختماني قابل اجرا است، اما بهتر است آن‌ را براساس ويژگي ‌هاي ساختمان خود انتخاب كنيد، تا از كاربري، امنيت و زيبايي اين مدل لذت ببريد.

قاب دور پنجره ريلي دوجداره از دو نوع با سطح مقطع متفاوت تشكيل شده است كه شامل پنجره تك ريل و پنجره جفت ريل مي‌باشد. سطح مقطع پروفيل پنجره، روي انتخاب فريم انتظار و مقدار طاقچه لبه پنجره تاثير زيادي دارد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: قيمت پنجره كشويي،
موضوع:
[ ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۳۶:۵۹ ] [ علي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی